«Το σχολικό μάθημα δεν είναι διάλεξη, είναι σχέση αλληλεπίδρασης. Και η σχολική τάξη δεν είναι χώρος συνεδρίου, είναι χώρος συλλογικής μάθησης μέσα από την ελεύθερη έκφραση – μέσα ακόμη κι από τα λάθη». Με αυτή την παρατήρηση έμπειρος εκπαιδευτικός – και, μάλιστα, προερχόμενος από την ιδιωτική εκπαίδευση – δίνει ίσως την επιτομή και την ουσία […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in